Όταν αποχωρήσατε από το συνδυασμό του πρώην δημάρχου, Νικόλαου Μπάτου, είχατε δηλώσει ότι θα πορευθείτε ως ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος. Τώρα που πλησιάζουν οι δημοτικές εκλογές του Μαΐου, τι προτίθεστε να πράξετε;
«Τις αποφάσεις μου τις έχω πάρει μετά από αρκετές συζητήσεις με όλα τα στελέχη μου και αφού εξετάσαμε προσεκτικά όλες τις επιθυμίες και ανάγκες των συμπολιτών μας. Η κατάληξη όλων αυτών ήταν να αποδεχτούμε την πρόταση-πρόσκληση του υποψηφίου δημάρχου, Αστέριου Γαβότση, που είναι επικεφαλής του συνδυασμού «Πολιτεία με Όραμα». Προσωπικά, επειδή πιστεύω στην ομαδικότητα, τη συλλογικότητα και το διάλογο, έκρινα ότι ο συνδυασμός αυτός με καλύπτει και ως άνθρωπο και ως υποψήφιο, τόσο εμένα, όσο και τα στελέχη μου. Μαζί αποφασίσαμε να ανεξαρτητοποιηθούμε, μαζί αποφασίζουμε να πορευθούμε τον ίδιο δρόμο με τον κ. Γαβότση. Είναι μια απόφαση συνειδητή, η οποία στηρίζεται στην αρχή ότι όλοι μαζί μπορούμε να τα καταφέρουμε».
Ποιοι λόγοι σας παρακίνησαν να αποδεχθείτε την πρόσκληση που σας απηύθυνε ο κ. Γαβότσης;
«Ως ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος και ιδιοκτήτης επιχείρησης, κάθε ημέρα συζητώ με τους συνδημότες μου και ακούω τους προβληματισμούς τους. Όλοι μου λένε ότι οι αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου πρέπει να φέρουν μια νέα εποχή στο Ωραιόκαστρο. Αυτό είναι και το δικό μου όραμα καθώς, όπως σας εξήγησα, πορεύομαι πάντα με γνώμονα τις ανάγκες της κοινωνίας. Προσωπικά πιστεύω ότι η παρούσα διοίκηση ό,τι είχε να δώσει, το έδωσε. Είχε τις καλύτερες των προθέσεων, ωστόσο, είναι άλλο πράγμα να έχεις προθέσεις και άλλο τις ικανότητες να πετύχεις τους στόχους που θέτεις. Από την άλλη πλευρά ο κ. Γαβότσης θεωρώ ότι έχει και το όραμα και τις δυνατότητες. Με συλλογική δουλειά, πάθος, όραμα, ενότητα, συσπείρωση, στρατηγικό σχεδιασμό, χωρίς εγωισμούς και έχοντας πάντα στο επίκεντρο της προσοχής μας τους πολίτες, μπορούμε να καταφέρουμε πολλά».
Τι χρειάζεται, κατά τη γνώμη σας, σήμερα το Ωραιόκαστρο;
«Μια δημοτική αρχή η οποία θα σέβεται τους πολίτες και θα τους παρέχει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου και άρα ένα καλύτερο επίπεδο ζωής. Οι δημότες σήμερα έχουν ανάγκη να αισθάνονται δίπλα τους τη δημοτική αρχή. Και η δημοτική αρχή οφείλει να βγει από τα γραφεία και να συνομιλήσει με τον κόσμο».
Τι είναι αυτό που κάνει έναν νέο άνθρωπο να ασχολείται με τα κοινά, τώρα που η πλειοψηφία της κοινής γνώμης απαξιώνει καθημερινά την πολιτική;
«Για εμένα πολιτική δεν είναι συνδιαλλαγή, συγκάλυψη και συμφωνίες πάνω ή κάτω από τα τραπέζια. Αντίθετα σημαίνει παράγω, δημιουργώ, βοηθώ, στηρίζω, ενισχύω, δυναμώνω, προσφέρω. Είναι δηλαδή τρόπος ζωής και όχι ευκαιρία επαγγελματικής αποκατάστασης. Επιλέγω λοιπόν συνειδητά τη δράση από την αδράνεια και δίνω το δικό μου αγώνα για το Ωραιόκαστρο του αύριο, μαζί με ανθρώπους που έχουν το όραμα, τη διάθεση αλλά και το μεράκι να το πετύχουν».


Τι προσδοκάτε τη νέα χρονιά;
«Να έχει όλος ο κόσμος υγεία, ευτυχία, δουλειές και ίσες ευκαιρίες. Ειδικότερα για τους συνδημότες μας, εύχομαι ο Δήμος μας να αποκτήσει και πάλι την αξιοπρέπεια, το σεβασμό και την πρόοδο που του αξίζει και του αρμόζει. Να ξαναγίνει δηλαδή το Ωραιοκάστρο ο Δήμος που όλοι ξέραμε και ήμασταν περήφανοι για αυτόν». 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top